Cali SL Women's

Trek Bikes Cali SL Women's Cena 4199 zł
Kolor Waterloo Blue
Opis WSD: damski rower MTB zapewniający najlepszą pewność prowadzenia i komfort. Jeźdź na najszybszych kołach, które pasują, dzięki kołom dobranym dla konkretnych rozmiarów. Zawieszenie WSD Rider Right jest przeznaczone dla kobiet. Lekka i precyzyjna rama wyścigowa zapewnia szybką, lepszą jazdę.
Rama WSD, Alpha Gold Aluminium z częściowo zintegrowaną główką, mechanicznie formowane i wewnętrznie cieniowane rury, geometria wyścigowa, wewnętrzne prowadzenie linek przedniej przerzutki, mocowania bagażnika i błotników, geometria G2 w rowerach 29er
Rozmiar Ram 18.5" (29)
Wspornik Kierownicy Bontrager Elite, 31,8 mm, 7 st., kompatybilny z Blendr
Kierownica Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm
Manetki SRAM X5, 10-biegowe
Hamulce Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M315
Korba SRAM S1000, 36/22
Środek Suportu Uszczelniane łożysko kompaktowe
Przerzutka przód SRAM X7
Przerzutka Tył SRAM GX
Kaseta SRAM PG-1020, 11-36, 10-rzędowa
Pedały Wellgo nylonowe, platformowe
Obręcze Piasta przednia aluminiowa Formula DC20 LW, piasta tylna aluminiowa Formula DC22 LW, obręcze z 28 ot
Opony Bontrager XR2, 29 x 2,20"" przód, 29 x 2,00"" tył (13,5 i 15,5-calowe: 27,5 x 2,20"")
Wspornik siodła Bontrager SSR, 2-śrubowe jarzmo, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm
Siodło Bontrager Evoke 1.5 WSD

Potrzebujesz więcej informacji?

Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami...

Zobacz inne Górskie
Trek Domane SL 6 Disc Women's 15499 zł
Trek Domane SLR 6 Disc Women's 21999 zł
Trek Checkpoint SL 5 Women's 12999 zł

Rowery  Górskie

Jedno rozwiązanie na wszystkie góry

Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.