Kolor | Ciemnoczerwony/Aluminium |
---|---|
Rama | Aluminium ALUXX-SL, system zawieszenia Maestro skok 120 mm |
Rozmiar Ram | S, M |
Widelec | ROCKSHOX Recon Gold Solo Air, skok 130mm, oś Boost QR15x110, Tapered |
Wspornik Kierownicy | GIANT Connect, 50x31.8mm, 8° |
Kierownica | GIANT Connect Trail, 750mm(S) 780mm(M), 31.8mm |
Manetki | SHIMANO Deore SL-M6000, 2x10 |
Dźwignie Hamulca | SHIMANO M365 |
Hamulce | SHIMANO M365, tarcza [P] 180mm [T] 180mm |
Korba | SHIMANO FC-MT500, 36/26T |
Środek Suportu | SHIMANO PressFit BB-MT500 |
Przerzutka przód | SHIMANO Deore FD-M6025 |
Przerzutka Tył | SHIMANO Deore RD-M6000 |
Kaseta | SHIMANO Deore CS-HG500, 11x42T, 10s. |
Łańcuch | KMC X10 |
Pedały | Brak |
Obręcze | GIANT XC-1 27.5, Tubeless Ready, 28H/28H |
Piasty | [P] GIANT Tracker, oś Boost 15x110, łożyska maszynowe [T] GIANT Tracker Boost 12x148, łożyska maszynowe |
Szprychy | SAPIM Race |
Opony | MAXXIS Forekaster 27.5x2.35, 60 TPI, EXO, Tubeless |
Wspornik siodła | GIANT Contact Switch,regulowana, manetka na kierownicy, 30.9mm, skok 100mm |
Siodło | Liv Contact (przednie) |
Wyposażenie | zestaw Tubeless |
Wierzymy, że najlepsze usługi to takie, które sa dopasowane do Twoich potrzeb. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, masz wątpliwości lub uwagi — jesteśmy dla Ciebie.
Jedno rozwiązanie na wszystkie góry
Najważniejszym celem współczesnych producentów osprzętu i ram do rowerów szosowych jest osiągniecie jak najmniejszej masy, przy zachowaniu jak największej sztywności bocznej (wpływa na efektywność energetyczną), jak największej liczby przełożeń i jak najmniejszego oporu aerodynamicznego produkowanych rowerów, nie przekraczając przy tym norm i definicji narzucanych przez UCI wg. których minimalna waga roweru nie może przekraczać 6,8 kg.